Mi ez?

New York City töménytelen mennyiségben. Helyi hírek, érdekességek, történelem, lifestyle, minden, amire a NY címke akasztható.

Időjárás

Adsense

Gazdag vagyok már?

Utolsó kommentek

  • alien: All Bundy menyországa (2013.01.02. 13:04) A nap képe - Japán WC
  • Pakos: @flimo13: Ajánlom figyelmedbe New Yorkkal foglalkozó blogunk: 548oranewyorkban.blog.hu/ (2012.01.29. 15:25) Girl Walk // All Day
  • flimo13: Kár. Nekem még mindig bent van google readerben, hátha. (2012.01.11. 14:31) Girl Walk // All Day
  • kunlovas: Néhány éve valaki érdeklődött Glück Etel iránt. Valamit tudok róla, ha érdekli még? (2010.05.10. 22:04) A nap képe - Tűzoltóautó
  • Cook kapitány: A kép neve "Lunchtime atop a Skyscraper", a fotós Charles C. Ebbets. Egy kis google kereséssel ez... (2010.02.04. 10:31) Régi képek New Yorkról
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • alien: All Bundy menyországa (2013.01.02. 13:04) A nap képe - Japán WC
  • Pakos: @flimo13: Ajánlom figyelmedbe New Yorkkal foglalkozó blogunk: 548oranewyorkban.blog.hu/ (2012.01.29. 15:25) Girl Walk // All Day
  • kunlovas: Néhány éve valaki érdeklődött Glück Etel iránt. Valamit tudok róla, ha érdekli még? (2010.05.10. 22:04) A nap képe - Tűzoltóautó
  • Cook kapitány: A kép neve "Lunchtime atop a Skyscraper", a fotós Charles C. Ebbets. Egy kis google kereséssel ez... (2010.02.04. 10:31) Régi képek New Yorkról
  • alibabaesanegyvenhattyu: Ilyen tényleg van? Akkor nem csak nálunk ilyen elvakultak az érzelmek a csapatok imádatában? (2009.11.24. 15:08) Meggyalázták az új Yankees stadiont!

Az a nyomorult webkettő

2007.11.03. 20:18 TamasNYC

Brahma unszolására írok egy jó kis offtopikot magyarázkodásképp. :-)

Miért nincsenek posztok? A szemét webkettő miatt.
A Web 2.0 nekem kb. azt jelenti, hogy önzetlenül adok tartalmat a webre, mások hasznára és a magam örömére. Ilyen például amikor filmfeliratokat fordítok, ilyen amikor wikipédiát szerkesztek, ilyen amikor a blogban írok mindenféléről és most ide sorolom a fórumozást is. Ezekkel pedig egyenként is van annyi tennivaló, hogy kitöltik az ember szabadidejét, egyszerre mindet képtelenség csinálni.

Ezek szemét, addiktív dolgok. Előbb nézed meg reggel a wikis figyelőlistádat meg az ótvar fórumokat, mint az e-mailedet, este filmnézés helyett még írsz 1-2 hozzászólást, amiből persze 12 lesz, mert a túloldalon is ugyanilyen hülye Web 2.0 addiktok ülnek és válaszolnak. Rosszul vagy ha látod a mocskot a wikiben és megszállottan javítod, mert nem tudsz elmenni mellette, nem tudod otthagyni a szemetet, a hülyeséget. A Twittert már meg sem mertem nézni...

Tudom, be kéne osztani, egyik nap ezt, másik nap azt, de ezek túl addiktívak és azért sem megy, mert az egészet szórakozásból csinálom. Ahhoz nyúlok amihez kedvem van, hiszen ez a szórakozás lényege. Ha kényszeríteni kell magam rá, akkor az már nem szórakozás és inkább hagyom a francba.

A vége (legalábbis nálam) az, hogy túlpörgök és tele lesz a hócipőm az egésszel. Ilyenkor abbahagyom, máshoz nyúlok. Így kezdtem anno blogolni, ezzel a koreográfiával hagytam abba és persze pont emiatt fogom majd folytatni is. Aztán ha újrakezdem, akkor megint sorban fognak jönni a posztok egy fél évig. :-)

Odáig még (szerencsére) nem jutottam el, hogy az IRL életemből is elvegyek időt, a barátok, sörözések nagyobb vonzerőt jelentenek az internetnél, olyankor tőlem összeszakadhat ez egész kóceráj. Ennek ellenére sokszor azt gondolom, hogy: "Tamás vagyok, webkettő addikt..."

4 komment

Címkék: blog offtopic

A bejegyzés trackback címe:

https://nycity.blog.hu/api/trackback/id/tr14217344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brahma 2007.11.04. 10:47:10

Külön meg lettem említve, hálás vagyok :)
Köszönöm :)
Én nagy amerika azon belül NY rajongó vagyok, ha minden igaz tavasszal megyek is. Sokmindent olvastam már, de iagzából az árakról nincs fogalmam. Kocsmában sör, pizza, ilyesmik. Leírnál pár dolog, hogy fogalmunk legyen. Meg persze mondjuk az is kellene, hogy mennyit keres mondjuk egy metro vagy buszvezető. Köszi!

Amy 2007.11.04. 15:34:56

Wow!! Eddig nem is tudtam, h létezik ilyen NYC-ról. Most is csak amiatt találtam rá, mert anyagot gyűjtök a Nagy Almáról, amit még persze át kell majd fordítanom.
Köszi, elég sok infot gyorsan megtudtam.
Jah és jó a stílus!!=)
Amy

e1 · http://beszoltam.hu 2007.11.05. 01:59:30

Kár, hogy most éppen hullámvölgy van, kedvem volna valamit olvasgatni... :(
Persze saját blogomat én is hanyagolom, pedig még adós vagyok néhány bejegyzéssel önmagamnak. :-)

ForeszHC 2007.11.06. 08:21:59

Kicsit mintha ismerős lenne ez a szituáció:)
De a lényeg hogy nem vesztél el:)
Bár valóban rossz ránézni itt oldalt az archívumra, márciusban még 37 poszt, októberben már csak 2.
De ami késik, nem múlik.
süti beállítások módosítása